Individuální podpora zákazníkovi
- Školení pracovníků obsluhy a údržby
Záruční a pozáruční opravy
- Servisní zásahy školených techniků
- Podpora zprostředkování garančního servisu u subdodavatelů v době záruky, ale i po záruční době
Dálková diagnostika strojů
- Nejrychlejší možný způsob identifikace příčiny závady na stroji
- Velmi krátká doba od nahlášení poruchy po první on-line kontakt se zákazníkem
- Účinnost při řešení problémů je více než 90 %
- Technická podpora při oživení stroje na dálku po přerušení činnosti řídicího systému
- Zálohování a archivace dat
Náhradní díly
- Dlouhodobá dostupnost náhradních dílů a dokumentace po celou dobu životnosti stroje
- Rychlé dodání díky externím skladům originálních náhradních dílů
- Vlastní výroba řady náhradních dílů dle originální dokumentace
Zákaznická HOT-LINE
- Telefonická či video konzultace k provozu stroje
- On-line podpora při odstraňování závady na stroji
- Možnost využití dálkové diagnostiky
Preventivní prohlídky strojů
- Před koncem záruční doby
- V průběhu životnosti stroje
- Zkušenými techniky z TOSHULIN