Menu

Servisní služby a náhradní díly

Individuální podpora zákazníkovi

  • Školení pracovníků obsluhy a údržby

Záruční a pozáruční opravy

  • Servisní zásahy školených techniků
  • Podpora zprostředkování garančního servisu u subdodavatelů v době záruky, ale i po záruční době

Dálková diagnostika strojů

  • Nejrychlejší možný způsob identifikace příčiny závady na stroji
  • Velmi krátká doba od nahlášení poruchy po první on-line kontakt se zákazníkem
  • Účinnost při řešení problémů je více než 90 %
  • Technická podpora při oživení stroje na dálku po přerušení činnosti řídicího systému
  • Zálohování a archivace dat

Náhradní díly

  • Dlouhodobá dostupnost náhradních dílů a dokumentace po celou dobu životnosti stroje
  • Rychlé dodání díky externím skladům originálních náhradních dílů
  • Vlastní výroba řady náhradních dílů dle originální dokumentace

Zákaznická HOT-LINE

  • Telefonická či video konzultace k provozu stroje
  • On-line podpora při odstraňování závady na stroji
  • Možnost využití dálkové diagnostiky

Preventivní prohlídky strojů

  • Před koncem záruční doby
  • V průběhu životnosti stroje
  • Zkušenými techniky z TOSHULIN
crossmenu